Aj då..

Ja, jag vet att jag har varit sämst på att blogga. Men har varit ganska uppdtagen.
Sist jag bloggade skulle jag på en 50 års fest på lördagen, o veckan därefter skulle jag på en 20 års fest. Sen jag jag varit på hockeymatcher.. Har inte hunnit o haft lust o blogga. Men nu får det bli skärpning..
Kul iaf att ni har stannat kvar. <3 Gulligt ;)

Men men. Ska försöka få tag på Majken o sen om hon har lust o slänga in min nya design.. O nej jag vete fan hur man fixar med sånt. Hon har varit så gullig. Hon lägger ner tid på att fixa design o hela skiten till lilla mig. ^^

Tänker vara söt då o lägga in en söt bild på oss.  <3

Cutie <3 Hur gamla va vi?.. Kommer ihåg den dagen. Så gullig ^^. Tror det va min mormors kjol som jag fick låna XD. Den va as stor XD..
Men men..

Ses senare..

Pussar <3333333333333333

Kommentarer
Postat av: kludden

du va så fucking stolt över att du hade äckta rouge på dej, som om det var allt som betydde något.

2011-03-06 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0