Suger..

Varför ska jag vara så dålig på att uppdatera. Okej, förutom att jag fortfarande har data förbud. :/

Men jag vill ha lite insperation, :p vet inte vad jag ska blogga om.  A förutom min vardag, som vad jag gör o allt..

Vet inte ens när jag börjar.
Tror lite på att det är nästa vecka :p Juste tror inte jag har sagt det, men jag kom in på metall verkstan :D Är skit gald :D

Men men kommer snart komma in dagens låt :p
Ska bara dricka upp min cola först.

Eller ska först säga vad jag har gjort idag ;)

Vaknade runt 9 tiden. Mamma o pappa ville få med mig till slagsta, tror jag att det heter. Typ där vid ikea, heron city. Vi har husvagnen där. Dom ville ha hjälp att få bort snön från presseningen som vi har på en ram runt husvagnen så det inte ska lägga sig någon snö på husvagnen.
Skoja inte om att det va mycket snö. Det understa lagret va typ is. O det va skit tungt. O den hjälpte inte heller att jag tränade igår.. Har ont i armarna o lite i magen ^^
Men det tog bara en timme där så vi va hemma runt 11.
Sen har jag inte orkat göra något.

Ska vänta lite på att syrran ska komma hem från jobbet. Hon kommer hem runt halv 6. Så ska kanske gå ut o gå en sväng ;)

Eller först ska jag slänga in dagen låt :)

pussar <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0