Ska jag ?

Funtar på att göra en sån här.
Då lär ju ni "känna" mig..

♥ Dag 1 – Såhär bor jag.
♥ Dag 2 – Min kärlek.
♥ Dag 3 – Mina närmaste vänner. 
♥ Dag 4 – Mina passioner. 
♥ Dag 5 – En perfekt helg för mig. 
♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 7 – Min skola.
♥ Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 9 – Fula ovanor.
♥ Dag 10 – Min favoritresa.
♥ Dag 11 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 12 – Min önskelista. 
♥ Dag 13 – Någon jag beundrar.
♥ Dag 14 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Okej jag kör på en sån. 
Första asså "Dag 1" blir idag, efter jag har varit hos farmor. 
Drar om typ 30 min. Så ska fixa mig, o lyssna p musik :)

Ses senare..

Pussar <33333333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0