Rubrik.

Haha vet inte vad jag ska skriva på rubriken, suger på det XD.
Vet inte vad jag ska skriva nu. Har inget att skriva om, men kommer snart in bilder på kläderna som jag köpte idag.
Imorgon så tror jag att jag drar till länna. Funderar på att köpa en ny mobil. Ni får se vilken det blir. Men vill ha en speciell ;) Min mobil är nu bara ett år. Fick den dagen innan nyår 09. Men den börjar gå sönder. Hela överdelen kan man nästa lyfta upp hela skiten. Har en sån där "push-up" mobil.
Fick den i julklapp, så känner mig dum att köpa en ny redan nu, den är inte ens helt avbetald. Fick den av mamma o pappa i julklapp. Men vill köpa en ny så jag kan skicka in den här på lagning..

Aja ska ta kort på kläderna nu.

Pussar <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0