♥ Dag 1 – Såhär bor jag.

Jag bor med min mamma, pappa och storasyster.
Bor i en villa i sköndal. Har alltid bott här.
Perfekt, nära allt. Bussen, centrum, kompisar, skolan, ja allt ligger nära. :D

Men har en del härliga grannar o en del idioter XD.
Grannen spelar musik o skriver på haltanen på sommrarna på torsdagar, lite idiotiskt.. XD

Jag själv bor på vinden. Det låter lite galet, men vi har renoverat, så det är två lagom stora rum och tre garderober. En av garderoberna ska jag få, är just nu ganska fullt i dom XD.

Jag bor på vinden med syrran. Hon är snart 20. Fyller 24 januari.

Ja, vad ska jag mer säga om hur jag bor. Okej, jag har lagom stor tomt. Juste på tal om tomt. Hoppas vi kan slänga upp polen i år, som vi inte kunde förra året. Vi va ju i USA.

Men men.

Ska snart käka. Mamma o syrran drog upp till donken. :)
Ska dra upp till pappa nu.
Siter i källaren nu. Mamma har försökt fixa så vi kan lyssna på spotify genom surroundhögtalana. Ska ha en ganska stor fest för syrran :p

Aja, ska dra nu.

Ses senare..

Pussar <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0