10 dagar kvar sen 2 dagar :)

Haha angående rubriken.
Om 10 dagar har vi en stor fest för min syrra som blir 20 :D Vi håller på att fixa allt.
Shiit måste fixa med bilderna på henne. Men nu ska jag vara tyst om det. Kom precis på att hon brukar läsa min blogg ^^

Men jag har precis käkat lunch. Eller det va ett tag sen. Blev spaghetti med kokta grönsaker som gröna ärtor (är godast på sommaren), majs och broccoli. Till det stekte jag bacon :D Blev skit gott ^^

Men nu ska jag fixa lite saker.
Tror jag har kommit på vad jag ska köpa till syrran.

Men nu ska jag gå o diska, plocka ur o i dismaskinen. O sen lite senare så drar jag ut o skottar av gången om pappa inte hinner göra det :p

Aja.

Ses senare..

Pussar <333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0