Lilla My

Haha. Min mamma kallar mig lilla my när jag inte orkar fixa mitt hår. Då drar jag upp håret i en knut ganska högt på huvudet. Hon o pappa kallar alltid mig lilla my då XD..

Igår va det ganska skön dag.
Gick 9.15. Mormor o morfar o två till kom vid halv 12. Sen fort som fan fixade jag mig vid 2. Min syrra är fan bäst. Inte vara för att hon har körkort, så hon kan köra till typ alla hockey matcher. Hon är bäst för att hon alltid följer med mig på martcherna. :D. Men igår råkade jag läsa fel o säga fel ^^Jag trodde att martchen va halv 3. Men den va halv 4 XD. Men det va skit nice. förutom att jag skämde ut mig.. Ena gången så skulle jag fixa mitt armband. Då skakade jag med armen så det såg ut som att jag vinkade.. Haha, o då kollar en salem spelare mot mig o syrran. O han bara log o vinkade tillbaka.. Haha fan va vi garva XD.
Vi står nästan alltid vid sargen bakom eller breve målet. Jag tycker att det är bästa platsen :p

Sen i slutet av sista perioden så säger syrran " Salemarna vågar tydligen inte köra några hårda slag" o jag säger tillbaka "Men det är kanske därför dom ligger så långt ner i tabellen", O hon börjar as garva.
Men min sötis va där o spela :$

Men snart kommer farmor hit. Måste hinna käka något innan hon kommer :)

Ses senare..

Pussar <333333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0