Ja, jag vet!

Bad update.
Men jag har bara inte orkat eller hunnit.
Förra helgen asså den 22 hade vi en stor fest för min syrra som blev 20 :).
Det va as kul. Träffade några som jag inte träffat på länge. Sen träffade jag såklart min sötis ^^ Haha, den personen vet inte, men jag ska kanske berätta det för den personen. Den dagen får ni kanske reda på det XD.

Men men, jag va oxå sjuk hela förra veckan, så va inte i skolan utan va bara hemma. Så missade första veckan av metallen :( Men det får jag ta igen nästa vecka.

På lördag kommer mormor o morfar förbi en snabbis. Dom ska dra till thailand :p. Med två släcktningar.
Nästan hela min släckt är utomlands. En del är i Norge o några vete fan o nu Thailand..

Men men, tror ínte jag har berättat det men jag har fått en dator av skolan, eller får låna den i tre år. :p
Den är lite skum, men jag vänjer mig säkert.
Gillar min gammla dator mer :p

Men nu ska jag kolla bloggar :)

Ses senare..

Pussar <333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0