HAHAHAHAHHA XD

Hahahhahaha omg skrattar fortfarande..

Snackar med majken vi msn. O både hon o jag är inne på snyggast.se o chattar med oseriösa personer..
Det är så flum XD.

Majken skickade en skit skön konversation till mig som hon hade haft med en person precis XD..

19:12 M21: Hej tjejen, sitter du ensam just nu och chattar?
19:12 *********** : nej
19:13 M21: oki vem mer hemma då?
19:14 ***********: mamma, pappa, syrran, syrran, brorsan, brorsan, syrrans kille, andra syrrans kompis, storebrors kompis, mina kompisar och katten

Haha så skön. Värkligen säga alla som är hemma XD.. När typ ingen är hemma. XD Bara föräldrarna o katten o att hon inte har några bröder XD..

Men nu ska jag dra ner o ducha. Höres..

Ses senare..

Pussar <3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0