Time to bed :P

Ska lägga mig i sängen nu. Känner mig helt slut. Ont i huvudet, ont i halsen, fryser lite o är trött.
Ska uppganska tidigt imorgon. Innan skolan ska jag dra till farsta o köpa vinterjacka, o dom öppnar 10 o vi ska vara där innan 10. Sen måste jag oxå vara HELT klar med packningen. Asså det sista ska ner i väskan. Tror inte jag kommer hinnan blogga något imorgon. Om jag hinner så blir det kanske på morgonen eller på kvällen när vi har kommit till mormor o morfar. Annars så kanske lite uppdate under helgen om jag är hos någon som har ett bra bredbnd så man slipper sitta o vänta i 30 minuter innan man ens hinner komma in på en sida. Kommer säkert bli något inlägg på söndag närjag kommer hem, annars ha en as bra helg, o jag hoppas att jag kommer kunna fixa något kul på lördag ^^


Ses :)



Pussar <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0