som jag lovade :)


Vi va på väg till en ö dör ett skeppsvrk va. Jag ville se vart dom stryde båten. Så jag o pappa gick och "utforskade" båten. Vi hittade oxå. Sen när jag såg alla knappar så frågade jag pappa vad en spak va till, han frågade kaptenen och då la han sin hand på spaken o visade. Det va as kul, han båda backade båten o körde den framåt. Jag fick styra båten oxå. Jag va så lycklig. Sen när vi kom ner till syrran o mamma så sa jag vad jag fick göra :D Minnen äger jag bara. <3


Vet inte vart vi va. Men jag ville ha en vit il. Kommer jag ihåg. Mamma o pappa sa till oss att ställa oss på sätena bak o kolla på pappa. Sen efter det åt vi nybakade dounats (stavning?).
Första gången jag var utomlands. Va det va underbart.

Jag har helt änkelt världens bästa föräldrar o syrra :D <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0