SEGT!!

Sitter framför mormor o morfars sega bredband. Tar minst 10 min att kunna se en bild. Men innan dess så har datorn fuckat upp....
Kom igår, men åkte direkt till min kusin som fyllde 9 igår. Resan va ganska jobbig. Tog oss en timme att ta oss ut från stockholm. Tack vare alla j*vla köer..
Men men, idag har jag varit på torsö, hos majken o bara chillat..
Imorgon när jag kommer hem så kanske det blir lite bilder från helgen. :P
Men ska försöka mobilblogga lite i bilen. 

Sitter i datarummet medans dom andra kolla på ett jävla pensionersprogram, o mormor o morfar som sa att dom vill träffa mig lite innan vi drar. Jo visst, o det gör man genom att titta på "här är ditt liv" eller vad det hette. 
Försökte smita ut, men lyckat att man blir påkommen.. 

Aja får sätta mig i soffan o smsa lite o vara lite "trevlig" mot dom som tittar på tv....

Pussar <333333333 



Domkyrkan, fråga mig inte varför den kallas så XD



Även "kända" för sin öl XD hahaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0