Oj ^^

Haha ups^^ Har glömt att blogga. Men iaf har varit sjuk. Eller har varit förkyld är det fortfarande. :( men men....
Igår va jag ledig studiedag :D As skönt. Låg o sov typ hela dagen. :P
Men idag så kom Carro till min skolan. Fuckade ur på min lärare. A gilar inte henne. Jag sa till henne att min kompis kommer vara med på en lektion asså sista passet. Men hon ara nej det har du inte sagt till mig. Fan asså.... Så gick inte på det passet. Gick istället runt med Carro i visade min skola ^^ Sen när jag hade slutat så gick vi från blåsut till gullmars. Tog bussen till norra, gick från norra hem till mig o chillade lite. Sen ville Carro dra upp till donken i Sköndal så vi gick dit upp o såklart glömde jag pengar hemma. Så satt där med henne o kollade på alla "snygga" killar ^^ Fanns bara en som va snygg XD sen gick hon till bussen o jag gick hem. 
Pappa har dragit upp till Bräcke med sina killkompisar som kom o hämtade honom halv 4. Sen förjde jag med mamma o handlade. Såg en as snygg kille när vi va på väg ut ^^ 
Haha.... 

Aja nu ska jag ner o ducha.... Ska kolla på idol sen :D


pussar <3333333




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0