mihihih

Fan va jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg. Sorry, men har faktiskat varit tvungen att plugga. Men nu tror jag att jag är klar med allt ^^

Aja, denna vecka har jag varit i elverkstan. Det va läskgit men kul. Fick två stötar i tisdas. De va as läskigt, men sen min j*vla lärare skrämmer skiten av mig när jag ska ta bort lite saker. Fråga om det är någon el kvar i den, han sa bara nej, men när jag tar tag i den så hojtar han till o jag blir as rädd.

Har hänt en del roliga saker i skolan faktiskt XD
Som när jag behövde hjälp av läraren att öppna en jäkla eluttag sak, så säger jag högt till läraren,
jag får inte upp den.
Gissa om en del killar misstolkar det, haha fy fan. Dom bara sitter där o gravar medans jag bara är som ett jävla frågetecken. En kille i gruppen säger bara, tänk på vad du sa, o bara flinade. Jag tänkte efter och bara shiit, fan jag menade att jag inte kunde öppna den XD

Sen när vi satt o kollade på film i måndags så va Zarah as trött o lägger huvudet på bordet i klass rummet o halvsover. Då skjuter läraren en gummisnodd på henne, men den studsar på hennes rygg och ner på golvet, men hon reagerar inte XD

Sen idag så la läraren ner en elsladd i min luva, o sen när jag sätter på mig den så får jag liksom den i huvudet och tar av mig luvan igen, och bara kollar på sladden XD

När jag och Zarah sitter på tunnelbane perongen så frågar jag vem hon tycker är "snyggast" bland killarna i klassen. Så säger hon att hon inte vet, för typ alla är lika fula XD
Sen säger jag ****** asså att han är snyggast, som jag tycker, men inget jag skulle kunna tänka mig. Just då dricker hon, bara drar ut flaskan ur munnen o kollar på mig med en as läskig blick, o säger, du skojar. Jag bara as garvar.
Fan va roligt det va, man kanske inte kan fatta det roliga, för det är mer att man måste ha varit där, iaf för att ha sett hennes blick XD ;D





vete fan när jag gjorde det, men jag fick två stötar av de. :|






Teresa o jag gjorde idag :P Blev as bra o funkade oxå XD

pussar <33333333


Kommentarer
Postat av: Zääärääh

Hahaha jo kan nog tänka mig mitt face då ;P

2010-09-13 @ 11:50:44
URL: http://zarahevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0