Måste^^

Måste bara berätta en sak XD

Jag o syrran skulle göra mat till oss medans pappa va uteo gick o mamma va på jobbet.
Syrran tog äcklig ravioli o jag pyttipanna. Orkade inte göra något annat ^^

När jag hade gjort klart mitt satte jag mig ner o började äta.
Syrran kommer strax efter mig o säger.

S- Asså jag har ingen tålamod med mat, vill att det ska gå fort.

J- Mm, men det tar inte så lång tid .

S- Asså det är fan normalt att inte ha tålamod.

Jag bara kollar på henne o fråga.
J- Så jag är inte normal?

S- HAHAHAHAHAH, nej det är du inte .......

J- HAHAHAHA va fan...

Båda bara viker sig av garv.....^^

Det va as kul XD

Aja hörs imorgon. Ska försöka sova nu. Sov as dåligt i natt.....


Förresten, förlåt för spindel bilden. Den är kanske lite väl. ska kanske ta bort den eller byta. Får se :P


pussar <333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0