Måndag - ingen favorit ;)

Jag ska berätta om förra veckan i nästa inlägg. :D

Men men.
Nu är man tbx i skolan igen efter en skön och avslappnande helg :P
Det började med att jag höll på att missa bussen, men jag hann precis med den. När jag kommer på bussen så är den propfull. As jobbigt, hade ingen satns att hålla mig i, o bussföraren körde som en idiot :O

I skolan så var det lungt. Började med engelska o Marvin (en klasskompis) kallar mig smart, o frågar mig om hjälp hela tiden. Han fick oxå reda på att jagär as kitlig ^^.

Efter lunchen så sitter jag o väntar på att vi ska börja. Sitter o messar med majken, då kommer såklart, julle, adam, tobias o marvin. När jag ska svara på ett sms så säger tobbe bara, låtsas smsar du igen. Jag bara, nej, bara för du itne får några sms.
Sen kom jag på att killar är starkare än tjejer. O jag som försökte slå marvin... XD

Aja ses senare :P

pussar <333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0