LEDIG :D

Är ledig i dag, eller varnnan onsdag. När jag har verkstad så är jag ledig på onsdagar :P så nice :)

Vaknade 10 i dag. Somnade as tidigt igår. Somndade runt 22 ^^
Men ska dra ner i källaren o titta på film samtidigt om jag viker ihop tvätt. Måste börja packa idag. Drar ju på fredag. Allt måste vara klart imorgon kväll. Men problemet är vad jag ska hamed mig. Drar ner till mariestad till min släckt. Brukar ha med mig ombyte till nästan en hel vecka ^^ när jag bara är där en helg XD får alltid kommentaren av mormor o morfar "ska du flytta hit eller, du har jätte mkt med dig." XD De bästa är ju att man kan gå till "stan" där. Tar kanske bara 20 till 30 minuter. :P Men dom har inte många affärer där. Typ bara lindex, kappahl o någon mer kläd affär :P
Aja måste packa nu, o tvätta så jag får med mig kläder XD


pussar <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0