HAHA! XD

hahahha dagens kommentar XD

Jag o syrran har precis ätit klart och börjar snacka om min skola (hon gick i min skola förut).
På något konstigt sätt så börjar vi snakca om keramik gubben.
Vi snackar om hur man gör en form.

syrran - Camilla, vet du vad du absolut inte ska fråga janne om?

jag- nej, va då?

s - om du kan få en trekant.

jag dricker precis min juice, o börjar as garva samtidigt som jag sväljer. Va fan tror ni att dethänder då? Det rinner juice ur munnen på mig o det kändes som om jag höll på att sprängas av garv.

s - asså en form trekant.
O nu fattar syrran XD




asså skönaste kommentaren. Vi garvar typ as länge efter det XD hahaha XDXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0