Girls just wanna have fun <3

Har inte hunnit skriva i helgen. I lördags åkte jag mamma o syrran in till stan för att köpa en present till min kusin som fyller 9 på fredag. Fick även med mig lite saker hem. Två halsband och två armband. Gillar alla. Kan kanske visa bilder senare.

Idag har jag varit i köket med Petter Nils Vidar o Teresa. Fan va kul det va. Iaf när man fick göra det jag gjorde ;D
Gillar en viss person, o det märks att han vet det ^^. Vi hade as roligt idag. Jag skulle göra tzhatsiki och rev gurkan o så kommer han o säger oj vilken stor. Hahahha o jag bara garvade. Han hade den blicken o flinet som man bara kan le åt ^^. Aja ska fixa lite saker nu :P


pussar <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0