gäsp ;)

Fan va trött jag blev, har kollat på film nu hela kvällen. Vete fan va jag ska göra nu. Funderar på att lägga mig o smsa....
Imorgon kommer vi ha en liten fest här hemma..... så måste vara ganska utvilad tills imorgon.
HELVETE kom precis på att det är gatufest imorgon. Eller den så kallade semmelfesten. Fi**a, hur fan kunde jag glömma det. Så smart som jag är så ar jag planerat in två saker på en och samma dag. Båda börjar samtidigt oxå :( FAN VA JAG ÄR SMART!!!!

tja, sånt händer när man har en almenacka men inte använder den, eller inte vet var den är XD
Aja, får komma på någon lösning. Har ju trots allt festen här hemma, så skulle kunna springa fram och tillbaka eftersom semmelfesten är precis utanför huset ;D

Aja. Ses senare asså imorgon. Detta blir mitt sista inlägg för dagen. Kommer säkert några imorgon om hur det går XD ;D

pussar <333333333333




älskar landet, en as bra bild :D men fel datum....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0