BLÄ XD

Det går itne så bra med headern. Men försöker göra mitt bästa ;)

Har precis käkat o ska dra ner o ducha. Ska fan bara slappa innan CSI NY börjar. ;D

Imorgon börjar jag 11 :D nice ;) Så ska kolla när min buss går. Blir säkert lite uppdaterning innan jag drar. Får hoppas på det :P

Måste bara säga en sak... Har världens gulligaste killar i min skola.. Iaf en, ****** as gullig. Råkade riva mig i fingret när jag skulle riva gurkan. Blödde som fan o då tar han tag i mig o ger mig lite papper för att stoppa blodet ^^ så gulligt. Har busat as mkt idag XD <3

Aja ses kanske innan jag lägger mig. Detta kanske blir mitt sista inlägg :P


pussar <33333333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0