Största fobin....

Som jag har skrivit förut så är min största fobi spindlar.
Igår när jag duchade, så upptäckte jag när jag nästan va klar att jag hade duchat med en stor äcklig spindel. Jag skriker som f*n. Mamma o syrran kommer ner, (men pappa vet ju alltid att det är antingen en spindel eller ett småkryp när jag skriker XD.) o frågar va det är. Jag skriker att det är en spindel i duchen o jag inte vågade ta bort den XD. Men så tar jag duch slangen o sprutar mot den, så den ramlar ner på golvet o försvinner. Men idag när jag borstade tänderna innan jag drog så kollade jag upp i taket, o ser en exakt lika stor spindel som jag såg igår. Men när jag blåste på den så hände inget. Så jag tänkte att den är död. Men sen när jag kom hem o borstade håret igen så ser jag att den rör på sig. O den är fortfarande inte borta. Men pappa ska snart ta bort den.. Hoppas jag XD..


Men nu till en annan sak.. Jag måste sluta knäcka fingrarna. Börjar få ont, men det är skönt :|. Måste typ få hjälp av någon i skolan o här hemma. Eller hemma behöver jag inte för dom dampar ändå på mig om jag knäcker ;)

Aja ses senare. 

Pussar <33333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0