Sex dagar kvar :D

Ojoj vilken helg.
I fredags va det mest chill. Skulle möta en kompis. Men hon mötte ett jävla pucko så hon drog hem. Hann aldrig träffa henne :|

Sen Igår så väckte mamma mig för att dom behövde hjälp att slänga upp tälten på tomten. Vi har ganska stor tomt o två åtta meters tält tar upp halva tomten.... Sen altanen så slängde vi oxå upp ett tält. Vi började 10 o va klara 15. Jag har as mkt träningsverk i armarna.
Sen fixade jag maten. Blev tränad wokad kyckling med potatis o as mkt grönsaker. :D

Sen kollade jag på film. XD Såg ice age 3. Haha omg den är skön ;) Sen en favorit She's the man. Bara för Channing Tatum är med. Han är så snygg. :$ Sen Juno. Lite skum film. ^^

Vaknade ganska sent idag. Runt halv tolv.

ÄH jag vet att det inte låter som om att jag har gjort mkt. Men en sak tog väldigt lång tid att göra....

Ska fixa lite bilder sen..
Men måste fortsätta med pappas present. Han fyller 50 på fredag.. Han ska få en stor "tavla" med bilder från USA. Han fick USA som en present. Det va typ det ända han önska sig XD

Aja ses..

Pussar <3333333

Kommentarer
Postat av: Majken

va fan ni har ju inte så stor tomt.

Juno va ju bra!!!!

2010-10-24 @ 16:15:09
URL: http://barakludden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0