Sängen kallar ;)

Ska lägga mig i sängen o smsa o lyssna på ipoden :D Har laddat ner nya låtar :)
Idag fick jag reda på att en klasskompis är rappare. Har lyssnat på några av hans låtar. Dom är ju as bra ^^..

Aja, kanske kommer upp mobilblogg. Får se om jag pallar det ;)

Är as taggade inför lördag :D Det är ju bara 4 dagar kvar.. :D Kommer träffa några som jag inte har träffat på as länge :D O en som jag gillar. Han är fan as skön. Flummar hela tiden.
Jobbigt är det att jag måste gå upp ganska tidigt för att hinna med allt.. Syrran o jag ska tydligen åka till tyresö för att hämta något hos några kompisar som kommer.. O sen måste jag hinna med att fixa mig o allt. Festen börjar typ 3.
Men gud börjar snacka mer o mer om den. O det är fortfarande tisdag.. Känns som om att det är torsdag XD Haha yes i know i'm crazy ;D But i like it ;D

Fick reda på att jag har höstlov nästa vecka ^^ Känner mig as smart att jag har glömt bort det XD

Juste fick tbx AMOS provet idag.. Fick VG. Fuck. Visste att det gick as dåligt, men har fått MVG på dom andra. Bara o plugga på extra mkt tills på fredag, då vi har ett till prov om elsäkerhet :P

Aja, ses..

God natt <3333

Pussar <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0