Onödig dag..

Börjar varanan onsdag halv 12 o slutar ett. Det är fan as onödigt att vara i skolan..
Men men, nu har vi börjat med bordsplaserning. Varför har vi det ens? Man hade det i typ 2 3. Men första året på gymnasiet.. Skit samma.

Håller på att ladda ner en film.. Har ätit och dricker juice. As gött..

Trodde att jag hade försovit mig idag. XD men vaknade 1 timme innan jag skulle dra. Så det va as lugnt.. :D

Funderar på att ringa Majken vid 3. Måste snacka av mig lite ;D Kommer säkert inte träffas innan jul.. Men får hoppas på det :D


Ae nu ska jag ta o kolla om filmen är klar snart..

Se you later bitche's ;D

Pussar <3333333

Kommentarer
Postat av: zarah

AHAHAHAHAHH! Vafan och VART har ni småkids bordsplacering?! :D

2010-10-28 @ 12:15:47
URL: http://zarahevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0