Helt slut ....

Känner mig helt slut. Har gått o lagt mig typ 12 varje dag o blivit väckt av en 1,5 åring och en 5 åring klockan halv 8 varje morgon..

I fredags så kom Linda, Markus, V*** o A*** till oss på kvällen :P Fan va jag snackade med linda om exakt allt. O sen va det oxå ganska flum XD i lördags så åkte vi in till stan 9 på morgonen ^^ Snacka om att jag va dö trött XD Sen käkade vi lunch därinne. Dom ville käka på pizza hut eller va det heter XD så jag tog en salad med bröd. Jag va inte ett sikt hungrig.. Sen runt 12 åkte vi hem för mackan hade glömt väskan han skulle ha med sig när han sprang tjurruset i tullinge. Fy fan va kallt det va, o as mkt köer. När dom sa på radion att det va ganska mkt köer till tjurruset sa typ alla bara nähä XD Det va sjukt kul o höra det XD. Sen så öppnades bildörrar hela tiden för att det va as många som skulle upp till skogen o kissa XD Vi as garvade åt det o sen gör mackan likadant XD Men men, han kom på en bra plats iaf. Sen igår så chillade vi mest. Men efter frukosten så skulle V*** o A*** bada, sen drog vi ut asså jag syrran A*** o V***. Vi drog till en lekpark med dom o sen gick vi runt på en kort promenade tills V*** ville börja plocka kastanjer XD A*** blev as trött så jag satte henne i vagnen så hon somna. Så gullig ^^ dom plockade en hel jävla kasse full. Sen ville V*** bada dom i vårat badkar ;) Fan va flum det va, hon va as nära på att trilla i XD.. Sen va det mat o sen drog dom hem igen till taberg/jönköping.. Men Linda hjälpte mig med mitt rum. Så nu är det as fräsht ;D Ska dra till ikea typ någon dag o köpa lite mer saker..

Aja, skriver om dagen senare.. Ska ta bilder o käka lite innan. Funderar på om jag ska testa dricka lite kaffe. Eller så tar jag te ^^

Ses.

Pussar <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0