helgen :D

I fredags efter skolan så drog jag hem o powernapade lite :P Sen gjorde jag o syrran maten, det blev tacos :D Sen så drog vi ju på hockey. På pausen så gick alla spelare in i omklädnings rummet o dom gick förbi oss. Jag sa till syrran att han va först men att det inte va rätt nummer o den som hade hans numer inte va han XD om ni fattar vad jag menar XD Sen träffade vi på våran gamla dagisfröken o hon är tydligen någon tränare eller vad det va till dom o har varit det i ganska många år ^^ Så hennes son spelade i samma lag :P Sen när vi skulle dra så sa vi hej då till henne vid dörren precis där som spelarna går ut o då kom han förbi o kollade as mkt på mig :$ haha ja jag gillar honom :$  dom vann med 12-1. Blev en as bra match med snygga mål :D
Sen igår va vi på IKEA o köpte saker till mitt rum o pappas fest. Träffade på Maria, Carro o Madde där oxå. :D
Sen åkte vi till farsta o köpte två nya bhar till mig o mötte på han o hans kompis där :D mamma snackade om att vi skulle köpa lite fika o syrran bara men men va inte det där o jag bara jag det va ***** o *****. Haha fan va jag garvade.... XD

Sen idag vid matbordet sa syrran till mamma att jag alltid har lilfingrarna utpekade när jag dricker eller vad som hellt o mamma bara "men det är bögit o typ alla bögar gör så". Fan va jag kollade på henne o syrran bara vek sig av garv. Sen garvade alla XD

Snart kommer pappa hem från bräcke. Han har varit där sen i torsdags kväll :P

Men nu ska jag ner o ducha :P

Ses kanske sen :)

pussar <333333








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0