HAHA VA F*N XD

Majken:
Naw va inte hammaren snäll mot dej..
Ska du sälja kläderna till loppis eller nogot?
Jag menar du kan ju få pengar för dem fast å andra sidaan vem vill ha dem.
Asså jag skulle kunna köpa dem för att va bussig men jag är ju ingen liten loppa XDDDDDDDDDDDDDDD


Svar:
Haha nej XD. Den är aldrig snäll mot mig XD inte nålar heller ;D
Vete fan. Tror att jag ska sälja dom eller så ska jag ge bort eller slänga :P Behöver få pengar. Är fattig ^^
Haha fuck you. Vem vet, kanske många som vill ha ;)
HAHA jo du är en  liten loppa men jag är mindre än en loppa då ;D Jag får ju kläder av dig så vem är det som är minst ;D O vem är det som är äldst av oss XD O när är du bussig XD HAHA XD


Skitungen o jag får några år sen ;D HAHA <3

Pussar <3333 



Kommentarer
Postat av: Majken

hallå, det smse:t har inte jag fått:O

2010-10-20 @ 20:02:00
URL: http://barakludden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0