God morgon ^^

Eller ar varit vaken sen kvart i 8. ^^ Skulle vara hos tandläkaren kvart över 8. Så jag har en snäll mamma ;) som skujasde mig till tandis. Hon åker ändå den vägen till jobbet^^
Vaknar aldrig i tid.. Idag skulle jag gå upp halv 8. Men jag stänger på något sätt alltid av alarmhelvetet ^^ Så fick as bråttom när jag skulle fixa mig.. Men slängde bara på mig ett linne mjukisar o en tjocktöja. Fixade håret lite. Men orkade inte sminka mig.. Så ni får en osminkad bild på mig snart :P.
Hos tandläkaren så skulle dom göra ett tandavtryck på mig. Stoppade in någon blå sörja i käften på mig, sen väntade dom tills den skulle stelna. Sen när han drog bort den så kändes det som om att mina tänder skulle följa med, haha XD. Men sen när han skulle köra på underkäken, så sa han aldrig hur jag skulle ha tungan. Så den låg där den ska vara. Men sen när jag kände att det började stelna så drog jag bort tungan la de över. Men såklart hade jag kvar sörjan på tungan. F*n va äckligt den smaka. Men sen när jag drog hem så la jag mig framför tv för att chilla. Kollade på MTV o käkade glass, bara för att få bort den äckliga smaken ^^ O så däckade jag såklart. Vaknade runt 11.

Men men. Kännder att det kurrar i magen, så ska fixa något gott o äta. Sen ska jag fixa det sista på rummet. :D

O ja det kommer snart upp ett inlägg från igår. O dagens låt o kanske bild ;)

Pussar <333333




Tagen nyss :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0