Flummar med majken :P

Asså via sms. ;D HAHA men nu ska vi inte gå in på det ;)

Ska skriva lite om igår. Ja som jag sa förut så gjorde jag en stol :P. Det va inte så kul. Inget som jag vill jobba med :P. Men lärare va för flum. När han visade mig hur jag skulle göra så ska jag okej typ hela tiden XD. O sen ska jag typ fan, helvete o de XD. Men han va flum ^^
O sen så har några fått reda på en "jobbig" hemlighet om mig. Det känns lixom, jag är 16 o om typ ett halvår är jag 17. O den är inte borta än. Vill bara bli av med den. Men med den rätta. Det är det som är problemet. Hittar inte någon som jag skulle vilja ha. Eller hittar o hittar. Går ju inte runt o letar efter någon. Utan väntar på att den personen ska komma eller att jag tar första steget :P O nej, det är inte så att jag spara den.
En del kanske fattar vad jag snacka om.
HAHA men kan gör som ****** sa att jag kunde skriva på fb. HAHA men ni får lista ut det själva..

** *****. **** **! ;D XD

Sen en ganska läskig sak. As många vet va jag heter i skolan. Men jag vet inte vad dom heter. Dom säger hej camilla till mig hela tiden. Det känns lite sjukt ;D

Kommer upp dagens låt snart :)

Pussar <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0