Dagen ^^

Kollade runt lite i köket o hittade inget gott att äta. Så får sitta här o smacka i mig lite halstabletter ;)

Men nu om dagen.. ;D

Har sovit skitdåligt i natt. Somnade typ halv 1 eller senare, vakndade vi 3 o somnade om vid 4 sen gick upp typ runt 6.. Orkade inte ta 188 så tog 182 till hökarängen. Men så klart skulle den komma sent. Väntade på den i 10 min. Men kom iaf i tid till skolan. Kom 20 över o vi börja halv. Man vill ju inte komma in i klassrummet som ett jävla mongo o alla kollar på en XD
Har varit i textil/läder verkstaden idag. Gjorde 3 st läderarmband. Visar upp dom senare.. Fan va skön läraren är  XD Han sa att vi inte fick göra piskor för det är lite väl kinky XD Men ändå så gick vi runt o slog till varandra med remmarna XD. Sen har killarna i verkstadsgruppen fått reda på vad mig blogg heter ^^
Men det va sjukt läskigt. Jag satt utanför klassrummet o väntade på att vi skulle börja. Då kommer en kille som jag vete fan va han heter. Han bara hej camilla. Fan va jag blev rädd. Hur fan viste han va jag hete. Men då hade han hört när Alexandra sa mitt namn XD..
Det finns en viss kille i skolan som är så jävla snygg. Såg honom vid biljarden idag när jag o Alexandra snackade. XD Hon ropade på honom o sa att jag tycker att han är snygg ^^ Han bara ropar du på mig. XD Det va as flum XD..
Sen när jag kom hem så upptäckte jag dagens fail.. Jag hade glömt dra upp gylfen. Så jag har gått runt med gylfen nerdragen hela dagen ^^ Upptäckte det när jag skulle byta till mjukisar här hemma XD

Aja 
Här kommer lite bilder :P 

Pussar <333333

  

I know, that's fjortis pose ;)


But not this ;D

Dom tre armbanden jag gjorde :P

Lovar att ta bilder imorgon :P

Pussar <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0