Back home from school :P

Är hemma nu, eller har vait det i kanske 1 timme. Har bara inte orkat blogga ^^
Kom hem o satte mig o åt mackor o drack VARMT te :D usch vad kallt det är ute. Eller inte kallt men blåser som fan :( gillar inte att det är nära till vintern nu. Men en sak är bra, man kan mysa extra mkt med killar :$ om ni inte har märkt det än så gillar jag killar otroligt mkt ^^ :$
Aja kommer in bilder senare när jag har hittat mobilsladden^^ 
Men bilderna på hur jag såg ut idag i målar kläder får ni imorgon :D hann inte ta någon bil :P Men har färg över hela händerna.... målade en vägg i ett motiv som jag bestämde själv o sen målade jag om en trälist som sitter i en del fönster på landet ^^ Men han sa att vi helst inte skulle måla på fönstret utan på listen.... Lyckat säger jag bara, målade på båda ^^ Men grabbaran som jag målade med målade inte ett skit på fönsteret "/ Så mitt ser lite missbildat ut.. o mitt fönster är i mitten XD Jag målade med vitt o det syns inte lite heller att jag målade på fönstret ^^hihi

Aja nu ska jag hjälpa pappa med disken :/

Ses senare..

Pussar <3333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0