12/10-10 ;)

Haha kom inte på någon bättre rubrik ^^.
Kom hem runt 3. Missade tuben o fick vänta i 9 min. Sen missade jag oxå bussen så väntade i 20 min ^^ Orkade inte gå hem i 30 min i regnet. ^^.
Måste shoppa mer kläder. Rensade ut min garderob och den blev nästan tom. Blev två överfulla påsar med kläder. Trodde fan inte att jag har växt så mkt på 2 år XD. Men men. Nu har jag iaf slutat växa :D Vill inte bli längre. Får mer hjälp av snygga killar när man är kort ;D

Men idag va jag typ tapetserare. Klädde om möbler. Eller fick göra en stol ^^. Slog mig på fingrarna hela tiden. Jag o hammare är inte bra vänner.. ;)

Aja mer om dagen senare..

Ska dra ner o käka nu..

Ses :P

Pussar <3333333

Kommentarer
Postat av: Majken

Naw va inte hammaren snäll mot dej..

Ska du sälja kläderna till loppis eller nogot?

Jag menar du kan ju få pengar för dem fast å andra sidaan vem vill ha dem.

Asså jag skulle kunna köpa dem för att va bussig men jag är ju ingen liten loppa XDDDDDDDDDDDDDDD

2010-10-19 @ 19:19:17
URL: http://barakludden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0