Snö.....

Blev väckt av mamma. Skulle vara i hudinge eller haninge. Vete fan vart vi skulle. Men iaf så fick jag tre nya skor. Kängor, som jag inte kommer använda mycket ;), låga skaft stövlar, o as snygga gympa skor med extra fodring. Sjukt snygga.

Men nu ska jag fixa bland mina skor o kasta dom som jag inte använder. Sen blire duchen o sen match i farsta.

Gick as bra för dom igår. Dom vann med 7-3. As snygga mål. Men väldigt mkt bråk o fula tacklningar. Snyggingen fick troligtvis en fläckläpp o en smäll med klubba typ vid ögat.
Träffade oxå min o syrrans gamla dagis fröken. Eller det gör vi på varje match. Men hon är as skön att skämta med. XD
Vi snackade om hockey, sen började vi eller jag o marina att snacka om idol. Sa namnen på idolerna, så kommer syrran med as blonda kommenteren. "kan ni säga nummrerna, vet ju inte vad alla spelare heter" XD Jag gav syrran värsta blicken o så sa jag att vi snackade om idol. Haha fy fan va vi garvade XD..

Men ikväll hoppas jag på en schyst match mot salem. igår vare mot bajen fans. Dom va inte lugna. Slog till motspelarna om dom närmade sig målområdet. Men Snyggingens lag är ju iaf bäst ;D You know ;D

Aja ska fixa det nu..

Ses

Pussar <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0