Sämsta uppdaterningen ......

Jaja, vet har sämsta uppdaterningen.. Men ska försöka bättra det nu.
Har typ haft fullt upp.... Men nu hoppas jag att det har lugnat sig mkt ;D

Om dagen då..
Det tog fan 30 min att åka tuben till skolan idag. Men det iaf snabbt. Brukar komma typ halv tjugo i men kom sådär perfekt tio i ;) A vet jag är nörden på att passa tider ^^ Hatar lixom att komma försent (a) Äh sån är jag. Men det är iaf bra. :D

Aja ska fixa lite med körkortet. Som att köra road quis (stavning?). Har inte fått tillståndet än. Men hoppas att det kommer snart :P.

Skolkatalogen kom igår.. Haha fan va jag ser ut. Färgen jag fick sen USA är inte kvar är blek som fan. Ska börja sola, snart :)

Aja ses senare :P

Pussar <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0