I miss that place.... ¨/

Shiit vad jag saknar USA.
Saknar kvällarna vid polen, då när alla vi åtta satt där o när jag syrran o Wendy satt vid polen o bara snackade på engelska. Jag har aldrig fattat att jag faktiskt är bra på engelska. Hon gav mig beröm hela tiden. O hennes kompisar undrade hur gammal jag är o jag bara 16, o sen sa dom oj du är väldgit bra på engleska för att vara så ung. Snacka om att jag blir stolt varje gång jag tänker på det. :D.
Kommer aldrig glömma den morgonen vi skulle åka hem till sverige igen. Hon fixade värsta frukosten med typ paj, pannkakor, frukt, bacon, ägg mackor asså allt som finns :) Känner mig varm i kroppen bara jag tänker på dom. Dom va så trevliga o härliga. Första dagen när vi gett dom deras presenter. Joe fick en ishockey tröja med hans födelsenummer på o deras efternamn på ryggen. Gud vad han blev glad. Han älskar typ all sport. O deras dotter Chelsea hon bara omg that's awesome. XD Hon blev as impad. O deras barn Chelsea, Jaime o Casey fick as mkt maramou choklad. Wendy älskar att se i böcker med gamla bilder. Så hon fick en bok över stockholm med  bilder o text på engelska. Gud va vi skratta. O sen efter dom hade kollat på sina presenter så frågade Chelsea mig o syrran om vi ville följa med på ett grilparty på stranden. Hon hade typ kännt oss i 30 minuter. O hon va as skön o snacka med. Kunde snacka med henne om vad som helst :D.

Blir as taggad att kolla på flyg dit. Vill åka till dom igen <3

Saknar dom.
Men nu ska jag nog skriva till henne på fb. Om jag vågar skriva på engelska. :/
Aja får lösa det. Vill värkligen prata med henne :D



Joe och Wendy, två helt underbara personer <3



Pussar <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0