FREDAG :D

Slutade halv 11 idag men stannade kvar o chillade med Linnea o Emma.

Skulle haft provet efter lunch. Men imorse på matten så säger min lärare att vi har provet på morgonen o jag bara va fan jag kan typ inget. Men gick o satte mig utanför klass rummet med Teresa o pluggade på det. Sen gjorde jag provet. Det gick as bra :D. Sen hade vi engelska. Haha våran lärare typ fuckade ur. Hennes dator va as konstig. Eller hon va det. Hon stoppade in en blueray skiva i datorn. O den kunde inte läsa den. Sen fixade tobbe det. Haha fan va flum det va. Men marvin fixade så vi såg typ 10 min av harry potter på internet. Asså den som går på bio nu.. Haha orkade inte bry mig om filmen. Satt o smsa istället. O killarna i klassen kunde typ inte hålla käften. Haha o sen när vi skulle sluta så började dom typ skrika om att dom vill se den lilla delen ^^ Dom är galna. I know ;D

Men nu ska jag titta på en film. Vill få bort tankarna ur mit huvud just nu. Mår inte så bra. Så ska fixa det nu..
Sen ikväll så ska jag o syrran dra till sätra, har ingen aning vart det ligger. Men syrran får köra :P
O snart är det dags för mig att sätta mig bakom ratten :D

Pussar <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0