Data förbud -_-

Har data förbud. Hatar när jag får det.. Men lyckades lura mamma o pappa med att jag pluggar till körkortet. Eller lurar o lurar. Pluggar oxå till det. Hoppas att tillståndet snart är här :D Ska satsa på att få körkortet när jag fyller 18. Asså om 2 år :D

Mm.. Känner lukten av maten som vi ska käka snart. Det luktar fan as gott, det blir tacos..

Aja denna vecka har jag varit i metall verkstan. Det va chill o flumm ;D Gjorde ett halsbands hänge med ett C och en ring. :) Blev nöjd med båda :D..

Linnea har varit väldigt flummig i veckan. Iaf i tisdas XD Haha kommer aldrig glömma det hon sa till ******. HAHA omg, välformad rumpa hahahahaha. Asså hon o Emma är as flummiga.
O Frida, hon är nice, hon gick fram till en kille som jag tycker är as snygg ^^ o fråga vad han hette :D o sen kom hon tbx till mig o sa att han heter ******* o är 92 o gick i segeltorpsskolan ^^ HAHA shiices va flummig jag blev XD.
Okej flummig skriver jag väldigt ofta här i bloggen. O det är ju så att jag går på knark eller droger. HAHA NEJ..
Jag har bara roligt o är fnittrig...

Aja det är mat nu..

Ses..

Pussar <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0