sommar :D

sorry har bara inte pallat uppdaterat min blogg. HALLÅ DET ÄR JU SOMMAR!!!!!!!!!
då ska man inte sitta framför datorn :O ut och lek med livet för fan ;D

Iaf, jag kom hem i onsdags efter tre underbara veckor i USA, med Linda, Marcus, Vera, Asta och min familj.
vi har haft det bäst :D

Vi åkte Tisdagen efter midsommar och kom hem i onsdags.

Vi har varit i Boston (där bodde vi hos Wendy, Joe och Chelsea), New York, Washington och Boltemore.

Jag kommer säkert göra flera inlägg om resan, pallar inte skriva allt nu :P det kommer ta väldigt lång tid att skriva o tänka på allt vi har gjort :P

Bilder kommer också :D


Soliga pussar <3333333333333333333333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0