really bad update!!!!!!!!

Förlåt, har inte haft någon ork att blogga. :( Förlåt. Men du hoppas jag att det är bättring.

Har firat jul med kussarna som jag inte har träffat på ett helt år i helgen. Fick mycket pengar. Runt en lax :D
Sen idag så drog jag o mamma till farsta o köpte julklappar till dom mindre kussarna och jag köpte lite kläder till mig. Köpte även julklapp till Majken o syrran. 
Kommer ta kort på det nu, men kommer inte upp på bloggen förens efter jul :P

Syrran o jag har köpt julklappar till mamma o pappa. Men dom får ni oxå se efter jul. :P

Men men, juste måste ju oxå säga att jag kommer få en dator utav skolan, kommunen. Men det är tack vare min dyslexi. 

Aja ska snacka vidare med Majken.  

Ses senare..


Puss <333333333



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-20 @ 18:24:49
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0