Oj oj..

Oj oj oj vilken dag :p
Gick upp vid 9 och har hållt på att packa o är äntligen klar ;)
Eller klar o klar. Haha..
Tänker inte berätta mer.
Men iallafall så va jag klar runt två halv tre. Är as nöjd över mig själv :p Att jag har packat på drygt två dagar.. :D

Btw. Imorgon är det julafton :D Kommer träffa två av mina kussar. Den äldsta på mammas sida o den näst yngsta.
Dom två andra träffar jag på söndag. Då kommer dom hem från lysekil (stavning?).

Sist så blev det inte av att träffa någon av dom. Syrran blev sjuk den dagen vi skulle åka till dom :|

Aja ska dra o vara social mot dom andra :p Men om jag inte skriver imorgon så säger jag ^^
GOD JUL! :D

Men nu ska jag dra :)

Ses senare :p

Pussar <333333

Kommentarer
Postat av: sofia

god jul på dig, ha en bra jul!:D kram

2010-12-24 @ 01:34:03
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0