Haha julaftons fail ..

Gjorde en liten fail på julafton.
Smsade med Carro, sen skriver jag att jag o Majken ska ut o blossa.
Då skriver hon tbx, ta det lungt med rökandet (eller något i den stilen XD)

Menade ju att vi skulle ut o tomteblossa haha

Fan vilken fail det blev XDXD

Men men, vaknade för drygt en timme sen, har bara käkat frukost. Men ska snart fika med dom andra :p.
Senare runt halv ett eller ett. Så kommer kussarna hit igen. Sen kommer mina två andra kussar.
Sen runt fem tiden ska vi dra över till Majken. Det blir hemma gjord pizza. Nej, jag är inte så förtjust i pizza. Men det går ibland ;) Om jag själv får bestämma vad jag ska ha på den så går det oftast ;)

Aja, ska dra nu.

Ses senare..

Pussar <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0