Fullt hus XD

Oj oj XD
Nu är det typ fullt hus hos mormor o morfar, många är här och nu så vill kludden sno min blogg.
wihhhh, kludden här och jag har inget att säga, detta är ett meningslöst kidnappande av camillas blogg så nu får hon tillbaka den.

haha oj oj. Skulle hjälpa Sofia med en madrass, o sen snor Majken den dumma lilla saken XD. Min blogg. Hahah.

Men men, nu drog min syrra med lotten o svante ut till krogen :) Skönt att hon nu kommer ut nu när hon är singel.

Aja måste dra. Ska hålla på att busa med mina två mafia medlemmar XD

Ses senare..

Pussar <333333

Kommentarer
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping-

Gott nytt jul och god fortsättning!

Min första "dagens blogg" är uppe :)

Skynda dig in och tävla!

3 Vinnare utses imorgon =)

2010-12-25 @ 20:55:08
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0