Tisdag "/

helloou, idag har jag varit i skolan :P har inte hänt något särskilt. Har bara haft två pass. Arbetsmiljö och säkerhet och matte. Började 9 o slutade 1.
Imorgon börjar jag 11.30 och slutar 1 :D as nice ;D

har inte orkat blogga i helgen, men berättar kortfattat om allt som har hänt.

lördags tog det lungt hemma o städade mitt rum, sen typ halv 5 så drog jag o syrran till farsta ishall o kollade på en speciell person när han spelade. Det va as kul o se hans min när han såg mig o syrran stå vid sargen. XD Det va as kul för han visste inte att vi skulle komma ^^.  Men tyvärr så blev det oavgjort, men han är sjukt duktig :$

söndags va typ död hela dagen så gjorde typ inget, tog det lungt ^^ :P


Aja ska plugga lite nu. Ses


pussar <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0